mandag, november 07, 2005

Ulta-højre manipulerer medierne (8)

Jim wrote:
"Mogens Michaelsen" skrev i en meddelelse news:436f88a1$0$11674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Jim wrote:

"Frank" skrev i en meddelelse news:436f6fcb$0$47058$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...


Hej

"Jim" skrev i en meddelelse news:436f6e1a$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...



Hvor i landet bor du selv?
Bor du overhovedet i Danmark?

Mogens bor i Ålborg - det fremgår også at det link han medsendte.


Nå ja, han må bo meget langt væk fra radio- og tv-signaler, som sendes ud af selv Statsradiofonien.

Pudsigt nok bor jeg 50-100 meter fra Stofas master på Humlebakken
i Ålborg Øst! (du ved: antenneforening, kabel-tv og bredbånd).


Nu kender jeg bl.a. Rosenhøj som min egen bukselomme, da jeg bl.a. har spillet pool i Rosenhøj Pool- og Billardklub og andre i Århus, når lejligheden bød sig.
Jeg har mødt nogle af disse bavianer og udskud, som bor i både Rosenhøj og det vedsidenafliggende Søndervangen og Kjærslund.
Og det er for st sige det som det er hårkogte kriminelle, som ikke ligger inden for den pædagogiske rækkevidde.
http://www.politi.dk/Aarhus/da/lokalnyt/
Doegnrapporter/doegnrapport_061105.htm
Man skal være temmelig psykopatisk anlagt for at sætte ild til både vuggestue og ungdomsklub.

De skiderikker der gør det, skal selvfølgelig straffes for det.
Det virker for øvrigt også lidt kujonagtigt at sætte ild til en
*vuggestue* synes jeg.

Men samtidig er det tydeligvis ikke holdbart at opfatte det som
*enkeltstående begivenheder* da det helt klart afspejler ret
alvorlige problemer med integrationen. Ignorerer vi det, kan vi
vel risikere massive uroligheder som i Paris.

Desværre er der ikke plads i vore fængsler til alle disse udskud.
Og så må man indfange dem og deportere dem til udenlandske fængsler.
Hovedsagen er jo, at den danske befolkning igen skal føle sig sikre i deres færden rundt i landet.
Jeg ser ingen manipulation af medierne nogen steder.

J.



---
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Ingen kommentarer: