onsdag, november 02, 2005

Endnu en lodret løgn fra George Bush (4)

Thorkild Poulsen wrote:

"Mogens Michaelsen" wrote in message news:4368cd91$0$10505$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Thorkild Poulsen wrote:


"Peter K. Nielsen" wrote in message news:43686cc3$0$1861$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Jeg ved ikke hvad du havde forestillet dig, men her er du vist lidt hurtigt ude med riven.



Nej det synes jeg egentlig ikke. Jeg synes også at det er rimeligt atFN får adgang til at studre forholdene nærmere. Og når ma så sammenholder det med "anybody can come and have a look for themself" så synes jeg det er yderst rimeligt at FN får adgang.


Hvem fra FN skulle det være ?


For eksempel de 3 eksperter som FN selv har foreslået, men som
ganske naturligt har betinget sig at de skal have adgang til at
tale med fangerne. De skal så bare have tilladelse til det af
løgneren i Det Hvide Hus. Se følgende link til DR Nyheder:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2005/11/01/051458.htm?rss=true


Der kan vel være rimelige grunde til man ikke ønsker andre end RK til at tale med disse fanger.


Og u-rimelige ditto.

Og så har jeg da meget mere respekt for "løgneren i det hvide hus" end en "primitivist i en nyhedsgruppe".

Thorkild

Der er vel ikke noget forkert i at kalde en spade for en spade,
og en løgner for en løgner?

Personligt har jeg mere eller mindre respekt for alle mennesker,
alle mennesker skal behandles anstændigt - selv terrormistænkte.

Jeg har dog lidt mindre respekt for notoriske løgnere, især hvis
de har rigtig meget magt over andre.


--
Mogens Michaelsen
Dansk weblog: http://mogmich2.blogspot.com/
English weblog: http://mogmich.blogspot.com/

Ingen kommentarer: