lørdag, januar 21, 2006

(OT?) Logisk argument på, at man ikke eksisterer (9)

Heine Bøgebjerg skrev:
Hej gruppe.

I må meget undskylde, hvis dette er off topic. Jeg er lidt i tvivl.
Er der nogen, som kender til et "logisk argument", der kan "bevise"
at man ikke eksisterer? Dette er måske et lidt mere filosofisk spørgsmål,
i så fald beklager jeg. Jeg søgte og søgte på Nettet, men kunne kun
finde Descartes beviser på hans eksistens. Jeg leder lidt efter det modsatte.

Jeg fandt i øvrigt en gode side, som indbyder til mange timers læsning,
hvis man interesserer sig for paradokser: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Paradoxes

Hvis dette er den fuldstændigt forkerte gruppe, så må I meget gerne henvise
mig til en gruppe, hvor denne slags kan diskuteres.

MvH Heine


Goddag her i gruppen.
Mit navn er I.E.
Det er en forkortelse af: Ikke Eksisterende
Jeg eksisterer ikke.
Det kan jeg sagtens bevise.
Hvis det skal være.

Men du bliver nødt til at svare her i tråden.
Jeg har nemlig ingen email adresse.

Klokken er godt nok mange, så de små er nok faldet til ro.
Det behøver jeg ikke - sove altså.
Jeg eksisterer nemlig ikke.


See you tomorrow!
I.E.

Ingen kommentarer: