søndag, januar 29, 2006

boycot arabiske produkter? (4)

Henri Gath skrev:
"Mogens Michaelsen" skrev i en meddelelse news:43db6182$0$11171$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

TBC skrev:

Mogens Michaelsen skrev:



Det var - selvfølgelig - ironisk ment!


...I stand corrected!

Og det glæder mig, jeg kunne bare ikke vide mig sikker i betragtning
af de mange vilde og hadske ytringer man eller kan læse her i gruppen.


Ret uhyggeligt, at tonen er blevet så hård, at det kan være svært
at ironisere. I en nyhedsgruppe er ytringsfriheden jo nærmest
total - og skal vel også være det.


"vel"?? Du er i tvivl?


Nej, jeg er ikke i tvivl om, at nyhedsgrupper som denne skal være
åbne. Der skal også være plads til folk der foretrækker at slå
andre oven i hovedet med tomme udtryk i stedet for at komme med
argumenter. Heldigvis findes der også folk der argumenterer, og
det er det jeg er interesseret i - også folk der argumenterer for
det modsatte af det jeg selv mener. Mit "vel" er kun et lille suk
over, at mængden af gylle ofte er lidt rigelig.


--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Ingen kommentarer: