mandag, oktober 31, 2005

Rejsen til "Månen" (1)

"Morten Guldager"  skrev i en meddelelse
news:slrncq8ac5.2k6.spamtrap@linuxine.mogul.dk...
> ["Followup-To:" header set to dk.videnskab.]
> 2004-11-24 Jahnu wrote
>> On 23 Nov 2004 07:58:58 -0800, jenspolsen@hotmail.com (Jens
>> Olsen)
>> wrote:
>>
>>>Jahnu  wrote in message news:
>> 
>>>> Et fjols kan stille flere spørgsmål end en vis mand kan
>>>> svare på.
>>>
>>>Sandt nok. Jeg har stillet dig et enkelt meget præcist
>>>spørgsmål, som
>>>du konstanter undviger at svare på. Du stiller hver dag
>>>tusinder af
>>>spørgsmål i lange tekstcitater som du spammer med her.
>>>Hvad kan man så udlade af det?
>>>
>>>....og jeg venter stadigvæk på svaret på mit ene spørgsmål!!!!
>>>mon det
>>>kommer?
>>
>> Jeg svarer på spørgsmålet, når du har svaret på mit spørgsmål
>> om hvad
>> en religiøs fundamentalist er.
>
> En religiøs fundamentalist må være en der bygger sit verdenssyn
>
> religionen.
> En der mener at de religiøse ting ligger til grund for alle
> teorier,
> observationer og hændelser.
>
>
> /Morten %-)

Ja, men selv en religiøs fundamentalist behøver ikke nødvendigvis
at benægte eksistensen af videnskab som sådan, hvilket netop er
hvad Jahnu reelt gør. Iøvigt er man næppe i stand til overhovedet
at bedømme om en hvilken som helst kilde er videnskabelig eller
ej, når man åbenbart ikke ved at lyd ikke kan bevæge sig gennem
lufttomt rum! (se tidligere i tråden).


MVH
Mogens Michaelsen


Ingen kommentarer: