mandag, oktober 31, 2005

At se tilbage til universets begyndelse (2)

Finn Guldmann skrev:

> Mogens Michaelsen wrote:
>
>> Jeg har fornylig læst en utroligt velskreven bog om emnet,
>> nemlig:
>> Steen Hannestad: "Universet - fra superstrenge til stjerner",
>> fra Aarhus Universitetsforlag.
>> Den er udgivet i 2003 og har derfor det nyeste med, er ret
>> præcis uden at indeholde en masse
>> matematik (som jeg - heller ikke - har forudsætninger for at
>> forstå). Jeg lånte den på folkebiblioteket.
>>
> Fandt den ikke på det lokale bibliotek.
> Men måske man skulle prøve en boghandel i stedet. Er den 200,-
> kr værd?
>
>
> --
> MVH Finn
> To, på hinnanden følgende, undertekster i en udsendelse om
> operasangere; "Jeg laver selv min mad" "og beder ofte til Gud"
> :-)

Du kan altid reservere bogen på folkebiblioteket (også online).
Men ellers vil jeg helt sikkert mene, at den er et par hunde
værd.
Bogen er også rimeligt godt egnet til opslag, og indeholder bl.a.
ordforklaringer.


MVH
Mogens Michaelsen

P.S. Jeg laver selv min mad - og har en hund (endnu)


Ingen kommentarer: