lørdag, marts 11, 2006

Ser rigtige tyrkere sådan ud? (11)

Jim skrev:
"HrSvendsen" skrev i en meddelelse news:ek1lgf6qf1t3.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...

Mogens Michaelsen skrev:


Kom nu Michael. Du kaldte Jim en åndelig krøbling. Du gjorde således
principielt det samme mod Jim, som Jim gjorde mod de firebenede.


Kan du ikke skelne mellem form og indhold?

Jo. Kan du ikke skelne mellem "kritisere holdninger" og "kaste mudder"?

Der er ikke modstrid mellem mit sproglige udtryk og så det jeg
kritiserer. Min "protest" som du kalder det, er helt gennemtænkt.

Det håber jeg ikke, den er.


Svendsen, der ikke fugls føde på den sag.
Lad nu ham Michaelsen sejle i sin egen sø af selvgodhed og politisk korrekthed.
Han er godt klar over, at han gik efter manden og ikke bolden.

Jeg gik efter bolden. Bolden er dine racistiske holdninger.

Skal vi kalde det en hård tackling?

Problemet er jo, at han ikke vil erkende det.

Ved at sammenligne de fire skabninger fra tyrkiet med en person i dette forum ved navn 'Allan', kunne vel også tolkes som en medlidenhed med disse fire, at de sådan skal sammenlignes med denne 'Allan'.
Så fortolkningen af mit første indlæg afhænger af øjnene, der læser teksten.
Det svarer lidt til 'The Battle of Karthoon' (sagen om muhammedtegningerne).
Kun ophavsmanden kender den oprindelige og korrekte fortolkning.

J.



Hvorfor svarer du ikke selv direkte på mine indlæg?

Du foretrækker måske at tale *om* folk, uden de svarer igen?

Det passer jo meget godt med dit oprindelige indlæg.

Den holdning bryder jeg mig personligt ikke om, men det ligger
selvfølgelig inden for det man kan i gruppen.


--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Ingen kommentarer: